صدور بیش از ۷ هزار کارت حضور در شعب اخذ رای برای نماینده نامزد‌ها در شهر تهران 

17:40 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۵۱
صدور بیش از ۷ هزار کارت حضور در شعب اخذ رای برای نماینده نامزد‌ها در شهر تهران 
معاون استاندار و فرماندار تهران، گفت: ستاد انتخابات فرمانداری تهران، برای ۳ هزار و ۵۵۲ نفر از نمایندگان ستاد مسعود پزشکیان و ۳ هزار و ۴۵۸ نفر از نمایندگان ستاد سعید جلیلی کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به عملکرد فرمانداری تهران در اجرای انتخابات ریاست جمهوری در مرحله نخست، گفت: با توجه به برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، فرمانداری تهران از زمان برگزاری مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری نسبت به صدور ۲۹ مورد مجوز برگزاری گردهمایی انتخاباتی اقدام نموده که از این تعداد ۸ مورد مربوط به مسعود پزشکیان، ۱۶ مورد مربوط به محمد باقر قالیباف، ۳ مورد مربوط به زاکانی و قاضی زاده هاشمی، پورمحمدی و جلیلی نیز هرکدام ۱ مورد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در زمان انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری نیز ستاد انتخابات فرمانداری تهران ۷ مجوز گردهمایی تبلیغات انتخابات (۵ مورد به ستاد پزشکیان و ۲ مورد به ستاد جلیلی) را صادر کرده است.

فرماندار تهران با اشاره به صدور مجوز افراد معرفی شده از سوی ستاد‌های ۲ نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: باتوجه به قانون حضور نماینده نامزد‌های ریاست جمهوری در شعب اخذ رای مصوب ۱۳۷۹/۵/۳ مجلس شورای اسلامی، هر یک از نامزد‌های انتخابات می‌توانند در هر شعبه یک نفر را به عنوان نماینده کاندیدا معرفی کنند، که در این خصوص ستاد انتخابات فرمانداری تهران، در مجموع برای هفت هزار و ده نفر کارت حضور در شعب را صادر کرده است.

وی در پایان گفت: در مرحله‌ دوم انتخابات نیز به هر کدام از نامزد‌ها ۵۰ سازه‌ تبلیغاتی به قید قرعه اختصاص یافت که در زمان قانونی، تبلیغات خود را در سطح شهر تهران اکران کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *